برگزاری تور‌های گردشگری برای ورزشکاران خارجی حاضر در رقابت‌های کشتی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: تور‌های گردشگری برای ورزشکاران خارجی حاضر در این رقابت‌ها در حال برگزاری است.

برگزاری تور‌های گردشگری برای ورزشکاران خارجی حاضر در رقابت‌های کشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حبیب یزدان پناه مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: تیم‌هایی از کشور‌های کره جنوبی، بنگلادش، هند، لهستان، اوکراین، آذربایجان، تاجیکستان، استونی و... در این رقابت‌ها حضور دارند و فرصت مناسبی برای معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های استان فراهم شده است.

یزدان پناه برگزاری رویداد‌های بین‌المللی و مسابقات جهانی را بهترین فرصت در جهت انعکاس امنیت کامل ایران دانست و افزود: در خراسان شمالی از تمام فرصت‌های پیش رو در جهت معرفی جاذبه‌های استان استفاده خواهیم کرد.

او گفت: تور‌های گردشگری برای اعضای تیم‌های خارجی برگزار و این ورزشکاران با حضور در مجموعه فرهنگی‌تاریخی مفخم، حسینیه تاریخی جاجرمی و خانه صنایع‌دستی بجنورد و... با جاذبه‌های گردشگری، هنر و فرهنگ خراسان شمالی آشنا شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ریاست کمیته اسکان و پذیرایی این مسابقات، تهیه بسته‌های فرهنگی دوزبانه با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی در محل اقامت ورزشکاران ازجمله اقدامات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی برای این مسابقات است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.