خانواده‌های شهدا تجسم عینی ایثار و از خودگذشتگی

معاون هماهنگ کنننده فرماندهی انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید امیرمختار جعفری، گفت: خانواده‌های شهدا تجسم عینی ایثار و از خودگذشتگی و صبر و استقامتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا سرهنگ سید محمد قربان نژاد معاون هماهنگ کنننده فرماندهی انتظامی مازندران با خانواده شهید والامقام امیرمختار جعفری در ساری دیدار کرد.

او در این دیدار با تجلیل از مقام شامخ شهدا، آن‌ها را مایع عزت و سربلندی کشور دانست و افزود: شهدا از جان شیرین خود خود گذشتند تا انقلاب و نظام اسلامی پابرجا بماند.

سرهنگ قربان نژاد با بیان این که خانواده‌های شهدا سرمایه‌های اصلی نظام هستند، گفت: پیشرفت و اقتدار نظام و انقلاب از برکت خون پاک شهیدان و صبر و همراهی خانواده معظم این عزیزان است.

او افزود: امنیت موجود در کشور مدیون خون پاک شهداست و با وجود فرهنگ شهادت در جامعه خدشه‌ای به آرمان‌های اسلام وارد نخواهد شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی مازندران با اشاره به این که خانواده‌های معظم شهدا بهترین سرمایه برای نظام اسلامی ما هستند، گفت: همه ما وظیفه داریم قدردان ایثارگری‌های شهدای گرانقدر و صبوری خانواده‌های این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.