رئیس پلیس فتا استان سمنان خبر داد؛

نظارت پلیس فتا سمنان بر فضای انتخاباتی استان

سرهنگ حسین صادقی با اشاره به برخورد با تخلفات انتخاباتی از سوی ناجا در فضای مجازی گفت: فضای مجازی استان سمنان به طور شبانه‌روزی رصد می‌شود.

نظارت پلیس فتا سمنان بر فضای انتخاباتی استانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ حسین صادقی کاشان رئیس پلیس فتا استان سمنان در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با بیان اینکه فضای مجازی استان به طور شبانه روزی رصد می‌شود تا شاهد تخلفات انتخاباتی نباشیم، گفت: برخورد با تخلفات در حوزه تبلیغات انتخاباتی در دستور کار است.

او با بیان اینکه پرداختن با بحث‌های انتخاباتی در فضای مجازی استان سمنان فعلاً به نسبت عادی تلقی می‌شود، افزود: مشکلی جدی در این موضوع وجود ندارد، اما با تخلفات قطعاً برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه مأموران ناجا به منظور جلوگیری از تخلف‌های انتخاباتی فضا‌های مختلف را رصد می‌کنند، تاکید کرد: کاهش جرایم انتخاباتی محور فعالیت‌های پلیس فتا در استان است.

صادقی با بیان اینکه پلیس فتا برقراری امنیت در فضای مجازی را برعهده دارد، بیان کرد: شاید استفاده از برخی پیام رسان‌های فضای مجازی در اصل جرم محسوب شود، ولی پلیس فتا به دنبال تأمین آرامش و امنیت در فضای مجازی است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.