آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانی از آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانی گفت: چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان، نخستین جشنواره تولیدات کالا‌های فرهنگی و سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی خوزستان برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری و استانی است افزود: در نمایشگاه کتاب پارسال حدود ۱۶میلیارد ریال کتاب در ۶ روز به فروش رسید که بی‌سابقه بود و نشان از عشق و اردات مردم خوزستان به حوزه مقدس کتاب است.

جوروند بیان داشت: در این نمایشگاه در کنار عرضه کتاب، نشست‌های تخصصی به عنوان برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به نشست تخصصی حکمت و فلسفه، نشست‌هایی در حوزه کودک و نوجوان، نشست‌های قرآن پژوهی، بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و ... اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانی تصریح کرد: نمایشگاه رسانه‌های دیحیتال در موضوعات نرم افزاری، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، سواد فضای مجازی، بازی، پویا نمایی و ... نیز همزمان با نمایشگاه کتاب برپا است.

این نمایشگاه تا پنجم بهمن ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ پذیرای دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.