استاندار قزوین :

مشکلات بیمارستان رحیمیان در حال پیگری است

استاندار قزوین در نشست شورای اداری شهرستان البرز گفت: رفع مشکل بیمارستان خیریه رحیمیان شهر الوند در دستور کار جدی استانداری و در حال پیگیری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  جمالی پور استاندار در نشست شورای اداری شهرستان البرز گفت: رایزنی‌هایی با معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است تا مشکل واگذاری بیمارستان خیریه رحیمیان هرچه سریع‌تر و در کمترین زمان ممکن مرتفع شود.

جمالی پور، به مشکلات مالی قطعه سازان مستقر در شهر صنعتی البرز هم اشاره کرد و افزود: برای دریافت مطالبات این بخش از کارخانجات خودروساز، ضمن هماهنگی با شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار شد تا نشست مشترکی را با مدیرعامل ایران خودرو به انجام برسانیم.

او، اشاره‌ای هم به حوزه کشاورزی شهرستان البرز کرد و گفت: اگر اراضی درجه یک آن تغییر کاربری پیدا کنند، مصداق واقعی خیانت است.

استاندار تصریح کرد: حفظ اراضی کشاورزی، واجب است و به همین خاطر تمامی مدیران دستگاه‌ها مکلفند تا با چنین موضوعاتی به جز موارد خاص مانند احداث گلخانه، برخورد قانونی کنند.

استاندار درباره مشکلات زیست محیطی و تصفیه‌خانه شهرستان البرز هم گفت: لازم است که با همکاری واحد‌های صنعتی به فکر تصفیه‌خانه این شهر صنعتی باشیم که البته باید نشست‌های تخصصی دیگری در این رابطه برگزار شود.

جمالی‌پور خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: اگر نمی‌توانید تمام یا بخشی از خواسته‌های مردم را پاسخگو باشید حداقل به درد و دل آنان گوش و بخشی از زمان خود را در مساجد و محله‌ها جهت رویارویی و گفت و شنود با آنان تخصیص دهید.

استاندار با بیان اینکه وقت بیشتری از زمان کاری مدیران دستگاه‌ها باید تکریم ارباب رجوع و جلب اعتماد عمومی باشد، افزود: بزرگترین و مهمترین وظیفه امروز ما، اعتمادسازی است تا جایی که اگر جامعه به مسوولان خود اعتمادی نداشته باشد، هیچ فرد و ساختاری باقی نخواهد ماند تا بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

جمالی‌پور در ادامه به تفرقه افکنی، مداخله در امور کشور‌ها و برهم زدن وحدت بین مردم از سوی دشمنان نظام اشاره و تصریح کرد: دشمن از تاکتیک‌های جدیدی برای ضربه زدن به نظام مقدس ما استفاده می‌کند که لازم است همه آحاد جامعه در این رابطه با بصیرت اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.