درخشش شبکه قزوین در جشنواره قرآن و عترت رسانه ملی

صدا و سیمای مرکز قزوین با کسب ۹ عنوان در مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی خوش درخشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن اکبری دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت رسانه ملی، مسابقات کودکان و نوجوانان خانواده‌های همکاران با عنوان «جشنواره تابستانی کودکان و نوجوانان» بخش جنبی بزرگسالان با عنوان «جشنواره علمی، فرهنگی و هنری» و بخش اصلی مسابقات «قرائت، ترتیل، حفظ و بخش کتبی» نیز طبق سنوات گذشته در موعد خود برگزار شد.

اکبری افزود: حدود ۴۰۰ نفر از مرکز قزوین در این مسابقات ثبت نام کردند و مرکز قزوین به لحاظ تعداد ثبت نام شدگان بین مراکز ۳۳ گانه رتبه خوب و حائز اهمیتی را به خود اختصاص داد.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال کارگروه‌های تخصصی منظور آشنایی و توجیه شرکت کنندگان برای آمادگی هرچه بیشتر در آزمون‌های پیش رو تشکیل شد.

به گفته او، در بخش کتبی جشنواره تابستانی کودکان و نوجوانان فرزندان همکاران رضا درکاله و مرتضی درویش پور رتبه برتر را کسب کردند.

دبیر قرآن و عترت صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در بخش اصلی این مسابقات هم مهدی گلچین دوست رتبه برگزیده رشته ترتیل، کمیل سلیمانی برگزیده رشته قرائت، حسین عابدینیان برگزیده رشته حفظ یک جزء و در بخش جشنواره علمی، فرهنگی و هنری عماد عاملی برگزیده رشته نقاشی خط، مجید حدادی برگزیده رشته عکاسی و کمیل سلیمانی و خانم مهناز کاشی‌ها در رشته فضای مجازی شایسته تقدیر شناخته شدند.

اکبری افزود: اختتامیه و مرحله دوم بخش اصلی این مسابقات شامل بخش‌های شفاهی رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ نیز اسفندماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار