برگزاری نشست اصحاب رسانه با محوریت جشنواره قرآن کریم در بهبهان

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری نشست هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه با هدف هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن کریم در شهرستان خبر داد.

حبیب اله تبریزی معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست هم اندیشی و همفکری با اصحاب رسانه با هدف هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن کریم در شهرستان برپا گردید.

او افزود: هفدهمین جشنواره قطبی دانش آموزی قرآن، عترت و نماز، با شرکت بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر به میزبانی شهرستان بهبهان برگزار می‌شود.

تبریزی بیان داشت: رسانه‌ها به عنوان بازو‌های قوی خبری در جامعه می‌توانند نقش بسیار موثری دراطلاع رسانی و آگاهی بخش مردم نسبت به رویداد‌های اجتماعی داشته باشند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان با اشاره به وسعت جشنواره قرآنی دانش آموزی هم از نظر تعداد شرکت کننده از ۱۲ شهر استان خوزستان و هم مدت زمان برگزاری تصریح کرد: در همین زمینه با توجه به پتانسیل و توان بالای خبری در شهرستان و اطلاع رسانی شایسته جشنواره در بخش خبری، نشست هم اندیشی با ۲۰ رسانه رسمی و کانال خبری در فضای مجازی، برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: در این نشست، اصحاب رسانه، مدیران سایت‌ها و کانال‌های خبری و خبرنگاران به بیان پیشنهادات و نظرات سازنده و مطلوب در جهت انعکاس و پوشش حداکثری اخبار جشنواره قرآن، عترت و نماز در سطح شهرستان، استان و کشور پرداختند.

او ضمن تشکر از همدلی و تعامل همه جانبه اصحاب رسانه در انعکاس زحمات فرهنگیان و دانش آموزان در پایان اظهار داشت: ترویج شور و نشاط قرآنی و تشویق مردم بهبهان جهت میزبانی شایسته از نخبگان قرآنی از شهر‌های استان با کمک اصحاب رسانه میسر می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.