افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با فعال کردن کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان و با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی، کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در دی ماه سال جاری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بوده ایم.

او اظهار کرد: حافظان نظم و امنیت با شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ، شناسائی نقاط جرم خیز و افزایش گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان، توانسته اند سارقان را ناکام بگذارد.

عالی پور با بیان اینکه در این مدت ۱۹ سارق دستگیر و ۲۴ فقره سرقت نیز کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: از  شهروندان خواهشمندیم با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و همچنین استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگا‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.