کلاهبرداری میلیاردی مدیر عامل در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر عامل یک شرکت خصوصی به اتهام کلاهبرداری ۱۸ میلیارد ریالی خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی مدیر عامل در مازندرانسردار سید محمود میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خصوصی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از نماینده حقوقی شرکت و شاکی پرونده مشخص شد، مدیر عامل این شرکت خصوصی که به عنوان پیمانکار در یک پروژه عمرانی فعالیت داشته پس از اتمام قرارداد و دریافت طلب شرکت با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع به ارزش ۱۸ میلیارد ریال کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضائی، گفت: وی در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده افزود: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به کلاهبرداری از شرکت و پیش خرید یک واحد تجاری با استفاده از وجه مورد نظر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران، عدم کنترل و نظارت بر فرایند‌های مالی شرکت‌ها و عدم اشراف و شفاف سازی سهامداران شرکت را از جمله عوامل بروز جرایم مالی در برخی شرکت‌های خصوصی عنوان و بر نظارت بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.