مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در تولیدات فرهنگی کانون

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اعلام آمادگی بنیاد حفظ آثار در زمینه حمایت از تولیدات فرهنگی کانون گفت: بنیاد حفظ آثار و کانون پرورش فکری استان تعاملات و همکاری‌های ارزشمندی در زمینه تعمیق فرهنگ دفاع مقدس دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در خصوص همکاری مشترک بحث و تبادل نظر شد.

سردار قلیزاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان در حوزه دفاع مقدس بر اهمیت این فعالیت‌ها و پرورش و رشد کودکان و نوجوانان معتقد به فرهنگ ایثار و مقاومت تاکید کرد.

او با اعلام آمادگی بنیاد حفظ آثار در زمینه مشارکت و حمایت از تولیدات فرهنگی کانون با موضوع ایثار و مقاومت گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعاملات و همکاری‌های ارزشمندی در زمینه تعمیق فرهنگ دفاع مقدس دارند.

 بینش مدیرکل کانون استان نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کانون در زمینه ادبیات پایداری و تبیین فرهنگ دفاع مقدس در طول سال گفت: به منظور واگذاری و معرفی شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر امسال ویژه برنامه‌های مختلفی توسط مراکز فرهنگی هنری کانون آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

او افزود: پیوست‌های فرهنگی این فعالیت‌ها متناسب با سنین مخاطبان در حال آماده سازی بوده و برخی از این پیوست‌ها نیز به مرحله تولید و توزیع رسیده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان با قدردانی از حمایت و مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار امیدواری کرداین فعالیت‌ها و برنامه‌ها گامی مؤثر در آشنائی کودکان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و مقاومت باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.