ترامپ استیضاحش را فریبکاری خواند

رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس کمیسیون اروپا استیضاح خود را یک فریبکاری توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی اسپن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در دیدار با «اورزولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا - که در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد برگزار شده بود - گفت: امروز در کنار رئیس کمیسیون اروپا هستیم، خانمی که به شدت مورد احترام است. من شنیدم که ایشان یک مذاکره کننده سرسخت و محکم است و این خبر بدی برای ماست! چون ما می‌خواهیم درباره توافقنامه تجاری بزرگ صحبت کنیم- البته مدتی است که درباره اش صحبت می‌کردیم-، اما امیدواریم که بتوانیم کاری انجام دهیم.

دونالد ترامپ افزود: ما درباره مسائل دیگر هم بحث و گفت‌وگو خواهیم کرد، اما هم اکنون موضوع تجارت و توافق بین ما و اروپا چیزی است که همه می‌خواهیم به آن دست یابیم.

خبرنگاری از دونالد ترامپ درباره جلسات استیضاح در مجلس سنا پرسید.

 ترامپ در پاسخ گفت: کل ماجرا یک فریبکاری است و به هیچ جا نمی‌رسد، چون هیچ اتفاقی رخ نداد. تنها کاری که ما کردیم این بود که عملکردی عالی داشتیم. ما به مراتب و با فاصله زیاد، قوی‌ترین کشور در جهان را داریم. این کشور (آمریکا) داشت در مسیر نادرست حرکت می‌کرد. ما بهترین اقتصاد را در کل تاریخ آمریکا داریم. من امروز در اروپا هستم، چون ما داریم بسیاری از شرکت‌ها را وارد کشورمان می‌کنیم که هزاران و میلیون‌ها شغل ایجاد می‌شود. کل ماجرا (استیضاح) یک فریبکاری است. مشکلی پیش نمی‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار