مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان:

دفترچه در مراکز ملکی تامین اجتماعی سمنان حذف شد

سید مجتبی اکرم با بیان اینکه اجرای طرح نظام ارجاع در مراکز ملکی پیگیری می‌شود گفت: دفترچه در مراکز ملکی تامین اجتماعی سمنان ۱۰۰ درصد حذف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان در جلسه‌ای با حضور کارشناسان ستادی و رؤسای واحد‌های درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه استفاده از دفترچه در مراکز ملکی تأمین اجتماعی سمنان ۱۰۰ درصد حذف شد، گفت: نوبت‌دهی، پرونده بیماران مزمن و نظام ارجاع به صورت الکترونیک از جمله خدماتی که می‌کوشیم تا بستر لازم برای انجام این مهم در استان سمنان به صورت ۱۰۰ درصدی فراهم شود.

او به توسعه خدمات الکترونیک تاکید کرد و افزود: الکترونیک شدن خدمات کنترل بهتر وضعیت بیمار، اطلاع از مسیر و مراحل درمان توسط پزشک و جلوگیری از تکرار ارائه خدمات مشابه، سردرگمی بیمار و در نهایت کنترل و صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان را به دنبال دارد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه اجرای طرح نظام ارجاع در مراکز ملکی پیگیری می‌شود، ابراز داشت: طرح بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد و ارتقا بهره وری بیمارستان‌ها به لحاظ بهبود کمی و کیفی ارائه خدمات بیمارستانی از اقدامات در دست تحلیل و بررسی توسط سازمان محسوب می‌شود.

اکرم برخورد شایسته و پاسخگویی مناسب به مراجعان را لازمه بهبود کیفی خدمات درمانی برشمرد و تصریح کرد: مراکز درمانی ملکی متعلق به خود بیمه‌شدگان است لذا آگاهی بخشی آنان از وجود محدودیت‌های تشکیلاتی و تجهیزاتی در ارائه خدمات درمانی در کاهش نارضایتی‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

او افزود: بررسی مسائل اداری و مالی، درخواست تجهیزات و امکانات درمانی موردنیاز واحدها، همچنین تبادل نظر در خصوص چگونگی ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات درمانی در مراکز ملکی، از جمله مواردی که باید به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار