تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده گرانفروشی در تعزیرات حکومتی کردستان

تخلف گرانفروشی از سوی اصناف با ۲ هزار و ۲۲۱ پرونده بیشترین حجم پرونده‌های امسال تعزیرات حکومتی کردستان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید نجیم حسینی مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: عدم درج قیمت کالا و حمل کالای قاچاق به ترتیب و بعد از گرانفروشی بیشترین پرونده‌های تعزیرات حکومتی را تشکیل می‌دهد.

او افزود: ۱۰ هزار و ۳۰۸ فقره پرونده به شعبات بدوی تعزیرات حکومتی استان کردستان ارجاع شد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۹ فقره پرونده پس از رسیدگی و صدور حکم مختومه شده است.

حسینی با بیان اینکه تعداد ۶ هزار و ۵۶۷ فقره پرونده به شعبات اجرای احکام این دستگاه ورود پیدا کرد و تعداد ۶ هزار و ۵۴۲ فقره پرونده مختومه شده است، افزود: کل وصولی ریالی تعزیرات حکومتی استان کردستان از پرونده‌ها امسال ۱۶۰ میلیارد و ۴۵ میلیون و ۳۵۵ هزار ریال است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کردستان یادآور شد: واحد گشت سیار تعزیرات حکومتی استان کردستان به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در امر نظارت بر بازار از جمله بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یک هزار و ۳۸۲ بازرسی در استان انجام و ۷۵۲ پرونده را در راستای برگزاری گشت‌ها تشکیل داده‌اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.