معاون استانداری لرستان مطرح کرد؛

شناسایی نقاط حساس و مورد تهدید حملات بیوتروریسمی توسط پدافند غیرعامل

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: خصومت دشمنان با ملت ایران به سمت تهدیدات غیرمستقیم و بیوتروریستی پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمود ثمینی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: خصومت دشمنان با ملت ایران به سمت تهدیدات غیرمستقیم و بیوتروریست پیش رفته است.

محمود ثمینی درکارگروه پدافندغیرعامل استان بیان کرد: تهدیدات دشمن در حوزه‌های مختلف با تمهیدات اندیشیده شده خنثی و بی اثر و در زمان مناسب پاسخ کوبنده به این تهدیدات داده شده است.

او اظهار داشت: کارگروه پدافند غیرعامل کشور در همین راستا در هر استان نقاط حساس و مورد تهدید را شناسایی کرده و در لرستان نیز این نقاط مشخص و کارگروه پدافند غیر عامل بررسی و اقدامات خود را روی آن معطوف نموده است.

معاون استاندار لرستان، کشور ایران را یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان و منطقه برشمرد و امنیت کشور و مردم را در رأس امور دانست و افزود: دشمنان در اجرای عملیات‌های خرابکارانه به دنبال شکستن ابهت و خدشه دار کردن وجهه نظام جمهوری اسلامی هستند از این رو از بین بردن زیرساخت ها، اجرای عملیات روانی در میان مردم، اختلال در کشور و اقداماتی مشابه هدف آنهاست که پدافند غیرعامل باید پیشگیری و خنثی سازی نماید.

ثمینی تصریح کرد: ماهیت دشمن در شکل‌های مختلف مانند غائله داعش، ایجاد ناآرامی ها، ترور شخصیت‌ها و اقداماتی از این دست، بر همگان روشن شده است از این رو موظف هستیم به منظور تأمین آرامش مردم و پیشگیری از تکرار اینگونه اتفاقات، آمادگی خود را در مقابله با آن‌ها افزایش داده و نقاط ضعف احتمالی را از بین ببریم.

او با اعلام لزوم آمادگی لحظه‌ای در تقابل با تهدیدات و حوادث احتمالی، افزود: پدافند غیرعامل در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و امثال آن به عنوان نهاد هماهنگ کننده در میان سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی، نقش خدمت‌رسانی به مردم، تسهیل گری در امور تلاش برای کاهش تلفات را برعهده دارد کما اینکه در سیل اخیر استان شاهد خلق این اتفاق بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه به ۲ رویداد سیاسی مهم دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بر آمادگی کامل اعضای کارگروه را چه از لحاظ توان پرسنل و چه بهره‌گیری از امکانات در جهت برگزاری سالم این دو رویداد تاکید کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار