۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی زرندیه آماده بهره برداری

۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی زرندیه در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی زرندیه آماده بهره برداری فدائی فرماندار شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   از افتتاح ۸۹ طرح عمرانی  و اقتصادی با هزینه اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغالزایی ۹۲۶ نفر در دهه فجر ۹۸ در این شهرستان خبر داد.

فدائی گفت: شهرستان زرندیه هم مانند سراسر کشور ۸۹ طرح عمرانی و اقتصادی در دست بهره برداری دارد که دهه مبارک فجر امسال بدست مسئولان استانی و کشوری و شهرستانی به بهره برداری خواهند رسید.

فدائی افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۸ هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال و ظرفیت اشتغالزائی ۹۲۶ نفر شامل طرح‌های گاز رسانی به روستا‌ها، آبرسانی به مناطق عشایری و روستائی، طرح‌های آبرسانی شهری، طرح‌های بخش سیلاب، بهره برداری از مدارس شهری و روستائی و بهره برداری از زیر ساخت‌های شهرک صنعتی و افتتاح ساختمان اداره ورزش و نوجوانان است که تقدیم مردم عزیز شهرستان زرندیه خواهد شد.

او اضافه کرد: ازاین ۸۹ طرح ۷۴ طرح عمرانی است که اعتباراتی بالغ بر پروژه‌ها هزار و ۸۵۹ میلیارد ریال در این طرح‌ها صرف شده بطور مستقیم و غیر مستقیم ۲۷۳ نفر اشتغالزایی دارد.

فرماندار شهرستان زرندیه بیان کرد: ۱۵ طرح هم اقتصادی است که ۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال هم در این طرح‌ها صرف شده و این طرح‌ها ۷۲۳ نفر را مشغول بکار خواهند کرد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: دهه فجر98 ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.