بارش برف و مه آلودگی در جاده های استان زنجان /داشتن زنجیرچرخ الزامیست

جانشین  رییس پلیس راه زنجان گفت:با توجه به آغاز بارش ها داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان زنجان الزامیست.

بارش برف و مه آلودگی در جاده های استان زنجان /داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان زنجان الزامیستمحمد محمدی مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به آغاز بارش برف از اوایل وقت امروز  افزود: در حال حاضر مه  و بارش برف بیشتر جاده های استان را فرا گرفته است.

او اظهار کرد:مه در بیشتر محور‌های مواصلاتی استان بویژه در اتوبان زنجان - طارم، زنجان - تهم-چورزق وزنجان- دندی  دید افقی رانندگان را کاهش داده است.
 
او افرود: در حال حاضر همه جاده‌های اصلی و فرعی  استان باز و رفت و آمد در آن جریان دارد.

مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ابراز کرد: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
 
سرهنگ عظیمی جانشین  رییس پلیس راه زنجان  نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نیز افزود: با توجه به آغاز بارش برف و مه آلودگی جاده های استان زنجان رانندگان ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ  با سرعت مطمئنه در محورهای مواصلاتی استان تردد کنند.

سرهنگ عظیمی از رانندگان خواست با احتیاط برانند و مجهز به تجهیزات زمستانی شوند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.