خانه علوم پایه در مدارس بهبهان تشکیل می‌شود

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از تشکیل خانه علوم پایه در مدارس سمپاد متوسطه دوره اول شهرستان خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: به منظور توجه و اهمیت مباحث علوم پایه و لزوم ترغیب دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان با دانش آموزان مدارس همجوار و گسترش ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی برای دانش آموزان مستعد مدارس عادی، طرح خانه علوم پایه در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به لزوم بسترسازی مناسب برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در ادامه افزود: تحقق ویژگی‌های مدرسه در افق چشم انداز ۱۴۰۴ مبنی بر دارا بودن پذیرش تفاوت‌های فردی، کشف و هدایت استعدا‌های متنوع فطری و پاسخگویی به نیاز‌ها و علایق فراگیران در چهارچوب معیار اسلامی از اهداف مهم اجرای این طرح ملی است.

عبدی پور تصریح کرد: خانه علوم پایه بستر و فضای مناسبی جهت انتقال تجارب و بهره گیری دانش آموزان توانمند مدارس عادی از امکانات، دانش، تخصص و ارتباط علمی با دانش آموزان مدارس استعداد‌های درخشان در دروس علوم پایه است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با بیان اینکه اجرای طرح در مدارس متوسطه دوره اول استعدا‌های درخشان شهرستان است، ادامه داد: مدیران مدارس دخترانه فرزانگان دکتر عادلی و استعدا‌های درخشان شهید بهشتی به عنوان مجریان طرح آمادگی کامل خود را در تشکیل خانه علوم اظهار داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.