بازگشایی راه ارتباطی ۳۹۰ روستای استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشائی راه ۳۹۰ روستای استان اردبیل که بر اثر بارش برف و کولاک مسدود شده بود خبر داد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: اردبیل با بیان اینکه هم اکنون کلیه محور‌های مواصلاتی استان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: طی بارش‌های چند روز اخیر ۱۰ هزارو ۳۷۰ کیلومتر باند برفی روبی در محور‌های اصلی و ۴ هزارو ۶۷۰ کیلومتر در راه‌های روستایی انجام شده است.

او با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف از روز جمعه تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه، محور‌ها و گردنه‌های برف گیر استان مستقر شده و در آماده باش کامل هستند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل از مردم خواست اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیــل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار