فرماندار حمیدیه:

برنامه‌های دهه فجر با صلابت و باشکوه بیشتری برگزار شود

فرماندار حمیدیه بر برگزاری با شکوه برنامه‌های ایام الله دهه و راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد هماهنگی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان او، حادثه اخیر هواپیما و همچنین ایام فاطمیه (س) گفت: فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به همه ایرانیان به ویژه مردم شریف و ولایتمدار این شهرستان تبریک عرض می‌کنم.

او در ادامه به تشکیل ۱۸ کارگروه برای برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: برنامه‌های ایام دهه فجر و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال باید باشکوه و با صلابت برگزار شود.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به تعیین کارگروه‌های تخصصی و اجرائی بزرگداشت دهه فجر، مسئولان کارگروه‌ها هر کدام به نوبه خود در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه با اعضای مربوطه خود با هماهنگی ستاد دهه فجر اقدام نمایند و برنامه‌ها و وظایف را به ستاد دهه فجر جهت اجرای دقیق ومنظم برنامه‌ها، منعکس کنند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان حمیدیه، بر نوآوری در اجرای برنامه‌ها و همچنین برگزاری آن‌ها در سطح شهرستان بویژه در روستا‌ها تاکید و خواستار مشارکت حد اکثری مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر شد.

فرماندار حمیدیه، با اشاره به اینکه با توجه به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه، حفظ و نگهداشت حرمت ایام فاطمیه در فضاسازی شهری و اجرای دیگر برنامه‌ها لازم و واجب است، بیان کرد: امسال باید تلاش کرد تا برنامه‌های دهه مبارک فجر با صلابت و شکوه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.