مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد؛

ایجاد باغ ایثار بجنورد / به ایثارگران وام مسکن پرداخت می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: ایجاد باغ ایثار بجنورد با تامین زمین در گستره پنج هکتار کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سیدعابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت:خراسان شمالی با وجود دارا بودن ۷ هزار جانباز تنها استانی است که هیچ بوستان و استراحتگاهی برای جانبازان ندارد و بوستان‌هایی هم که در این استان ساخته شده اند نیز شرایط استراحت و استفاده جانبازان را ندارد.

حسینی افزود: برخی جانبازان ما به توصیه پزشکان باید از هوای آزاد استفاده کنند و ساعاتی در روز به دور از آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی باشند، اما تا کنون شرایط مناسبی برای این افراد فراهم نشده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین از معرفی ۷۰۰ متقاضی وام مسکن به بانک‌های استان خبر داد و گفت: برای کمک به ایثارگران در خرید خانه علاوه بر تسهیلات کم بهره مسکن در تفاهم با مدیریت شعب بانک ملی و با همکاری و کمک استانداری فقط در این استان وام ۵۰۰ میلیون ریالی دیگری هم به ایثارگران برای تامین مسکن پرداخت می‌شود.

او اظهار کرد:  سقف وام کم بهره ایثارگران را یک میلیارد ریال در بجنورد و ۸۵۰ میلیون ریال در شهر‌های کم جمعیت استان است و تمام ایثارگران می‌توانند از وام مسکن استفاده کنند.

خراسان شمالی ۱۰ هزار ۲۷۷ ایثارگر و هفت هزار و ۲۳۲ نفر جانبازدارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.