بیش از ۲۱ هزار مورد تصادف جاده‌ای و شهری در خوزستان رخ داد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال، بیش از ۲۱ هزار مورد تصادف جاده‌ای و شهری در استان رخ داده است.

محمدامین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان درخصوص حوادث رخ داده در سطح استان در ۹ ماهه امسال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طی مدت مذکور، ۲۱ هزار و ۹۲۶ تصادفات شهری و جاده‌ای رخ داده که ۱۵ هزار و ۴۰۳ مورد آن مربوط به تصادفات شهری و ۶ هزار و ۵۲۳ مورد آن مربوط به تصادفات جاده‌ای است.

او درخصوص ماموریت‌های انجام شده در خوزستان افزود: در این مدت، در مجموع ۷۸ هزار و ۸۶۳ مورد ماموریت تصادفی و غیرتصادفی شهری و جاده‌ای از سوی مرکز اورژانس ۱۱۵ انجام شده است.

زرگر اظهار داشت: از تعداد ماموریت‌های انجام شده، ۲۱ هزار و ۹۲۶ مورد آن مربوط به حوادث تصادفی و ۵۶ هزار و ۹۳۷ مورد آن مربوط به حوادث غیرتصادفی است.

به گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان، در ۹ ماهه امسال، ۵۶ هزار و ۴۹۵ ماموریت شهری و ۱۹ هزار و ۳۶۸ ماموریت جاده‌ای انجام شد.

براساس این گزارش؛ تعداد ۱۰۰ پایگاه جاده‌ای و شهری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ۱۶۰ پایگاه در کل خوزستان فعال هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.