تامین امنیت برای برگزاری مطلوب انتخابات مجلس یازدهم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: ستاد امنیت انتخابات برای آرامش و صیانت از آرای مردم با تمام ظرفیت و توان خود آماده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان امروز چهارشنبه در نشست ستاد امنیت انتخابات شهرستان، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: تدابیر لازم برای تامین امنیت این آزمون ملی در این شهرستان اتخاذ شده است.

او  افزود: این ستاد به منظور تسهیل در امر برگزاری انتخابات، تامین امنیت و آرامش لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات و صیانت از آرای مردم با تمام ظرفیت و توان، وظیفه خود را ایفا می‌کند.

کرمانیان با بیان اینکه اینکه در این حوزه انتخابیه ۶۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شد، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و شرکت حداکثری مردم فراهم شود.

معاون فرمانداری اردکان تصریح کرد: درست است که فرمانداری مجری برگزاری انتخابات است، ولی پروژه‌ای ملی است، بنابر این، برای این مسئولیت به اندازه شأن و آبروی جمهوری اسلامی و در تراز نظام، وقت و توان بگذاریم.

کرمانیان ادامه داد: لازم است با رعایت این قید که استقلال خود را فدا نکنیم، عملیات اعتمادسازی را میان مجریان انتخابات با آحاد مردم و سایر نهاد‌ها انجام دهیم.

حوزه انتخابیه اردکان یک نماینده در مجلس دارد، در این حوزه صلاحیت هفت نفر تایید شد و ۱۲ نفر ثبت نام کرده بودند که برخی داوطلبان قبل از بررسی صلاحیت‌ها انصراف دادند و صلاحیت برخی‌ها نیز احراز نشد و یا رد صلاحیت شدند.

مجلس شورای اسلامی ۲۹۰ نماینده دارد که چهار نفر این تعداد مربوط به استان یزد هستند.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.