ماجراجویی‌های شهروند با رضا لک تا کجا ادامه پیدا می‌کند؟

شهروند ساری در رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال امروز در دیدار سوم به مصاف ستارگان ورامین می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مسابقات پلی آف لیگ برتر فوتسال که با جذابیت بالایی در جریان است و امروز تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص می‌شود.

شهروند ساری که با سرمربیگری رضا لک روز‌های درخشانی را می‌گذراند، بازی اول را در ورامین که حواشی بسیاری به دنبال داشت، واگذار کرد، بازی دوم را با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم بکشد.

شهروندی‌ها که این روز‌ها حسابی روی فرم هستند، در دیدار دوم که به نوعی یک بازی انتقامی به شمار می‌رفت، دروازه حریف را به توپ بستند و پنج بازیکن پنج گل به ثمر رساندند تا هواداران ساروی را به وجد بیاورند هرچند در انتهای دیدار تیم حریف به دلایل نامعلومی بازی را نیمه تمام رها کرد.

حواشی به وجود آمده در این دیدار موجب شد کمیته انضباطی رای به محرومیت تماشاگران ساروی بدهد که با وجود فاصله زمانی بسیار کم تا آغاز بازی، احتمالا امکان بخشش هم وجود نخواهد داشت.

شاگردان رضا لک باید امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خالی از تماشاگر سید رسول حسینی ساری از ستارگان ورامین میزبانی کنند.

شهروند تا به حال به چنین جایگاه درخشانی در تاریخ حضور خود در لیگ برتر دست نیافته بود که پیروزی امروز می‌تواند مسیر رویاپردازی آن‌ها را هموارتر کند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار