مدیرعامل خانه سکه ایران به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تمبرینه نقش برجسته سردار سلیمانی تولید شد

خانه سکه ایران تمبرینه نقش برجسته شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی را تولید کرد.

رحیم پیرنیا مدیرعامل خانه سکه ایران، به خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تولید تمبرینه نقش برجسته سردار سلیمانی گفت: ما روی شخصیت‌ها و مفاخر ایران کار کرده و آن‌ها را با استفاده از تکنیک جدید معرفی می‌کنیم. در این قالب  نقش‌هایی با تکنیک صنایع دستی از فلزات گرانبها تولید می‌شوند که جزو آثار منتخب و کلکسیونی به حساب می‌آیند.  مجموعه این محصولات را می‌توان در موزه بانک ملی ایران دید.

تمبرینه نقش برجسته سردار سلیمانی تولید شد

او افزود: مردم کشور ما در طول تاریخ از دشمنی که به طور مداوم فاجعه آفرینی می‌کند، خشمگین و ناراحت بوده‌اند و خاطره‌ای جز سیاهکاری از آن ندارند. آخرین جنایت آن‌ها  شهید کردن حاج قاسم سلیمانی است و این شهادت برای ما یک ضایعه است. خانه سکه ایران نیز با توجه به این امر نقش برجسته‌ای از قاسم سلیمانی را تولید کرده است  تا ابهت و نوع نگاه این شهید بزرگوار  را نشان بدهد. این نقش برجسته از جنس طلا، نقره و آلیاژ مخصوصی است که بتوان آن را در گستره بیشتری عرضه کرد.

تمبرینه نقش برجسته سردار سلیمانی تولید شد

پیرنیا اظهار کرد:کار در نوع خودش منحصر به فرد است. ما کار را کاملاً رئال اجرا کردیم و این هدیه خانه سکه ایران  به روح سرداری است که همیشه در دل ماست. سردار سلیمانی از افرادی است که نامش با نام ایران به یاد می‌آید.

مدیرعامل خانه سکه ایران اظهار کرد: خانه سکه ایران  تمبرینه نقش برجسته سردار سلیمانی را به مردم ایران تقدیم می‌کند. این اثر صنایع دستی کشورمان به حساب می‌آید و  آن  را می‌توان از سایت خانه سکه ایران تهیه کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار