نصب ۱۰ دستگاه دوربین هوشمند جدید در محور‌های مواصلاتی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه دوربین هوشمند جدید در محور‌های مواصلاتی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۹۲ میلیون و ۴۳۵ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان ثبت شده است.

او افزود: این میزان تردد توسط ۶۴ سامانه تردد شماری در ۱۰ ماه گذشته به ثبت رسیده است.

رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین تردد با ۹ میلیون و ۴۸۷ هزار مورد در محور اردبیل – آستارا و بالعکس به ثبت رسیده گفت: در محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس ۸ میلیون و ۱۶۴ هزار تردد و اردبیل مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز ۶ میلیون و ۳۸۳ هزار تردد به ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل میانگین سرعت استان را در مدت یاد شده ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه دوربین هوشمند جدید در محور‌های مواصلاتی در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل قرار گرفته است.

رحمتی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر ۶۴ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
سرعت گیر های غیر ضرور و غیر استاندارد را هم حذف کنید خیلی خوب میشه گردنه صائین و که دیگه نگو