کسب افتخاری دیگر برای فرزندان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: در ۱۰ ماهه امسال، حفاری و تکمیل ۹۶ حلقه چاه نفت و گاز در کشور انجام شد.

محمد آل خمیس معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال، عملیات حفر و تکمیل ۹۶ حلقه چاه به اتمام رسید.

او با بیان اینکه متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در ۱۰ ماه امسال از ۱۳۲ هزار متر عبور کرد، افزود: از این متراژ حفاری ۱۲ هزار و ۶۸۶ متر مربوط به آذرماه است.

آل خمیس با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز ۱۲ حلقه در آذرماه تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت، بیان داشت: از مجموع چاه‌های حفر شده در سال جاری، ۲ حلقه اکتشافی، ۳۵ حلقه توسعه‌ای توصیفی و ۵۹ حلقه تعمیری بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: از چاه‌های مذکور، ۷۰ حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۱۳ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، ۳ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۶ حلقه در قالب پروژه‌ای و ۲ حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر گردید.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری اظهار داشت: در ۱۰ ماه گذشته کارکنان سختکوش این شرکت در نتیجه تلاش شبانه روزی و هم افزایی با شرکت‌های متقاضی، حفاری ۹ حلقه چاه نفت و گاز را ۸۹ روز زودتر از برنامه ابلاغی انجام و تحویل در اختیار کارفرما قرار دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار