طرح پرسشگری استاندارد اجرا شد

مدیرکل استاندارد استان خوزستان از اجرای طرح پرسشگری استاندارد با محوریت افزایش اعتنماد عمومی خبر داد.

رضا دهدشتی‌زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح پرسشگری استاندارد با محوریت افزایش اعتماد عمومی نسبت به استاندارد و بهبود نگرش و رفتار مردم نسبت به استاندارد در استان اجرا شد.

او هدف از اجرای این طرح را سنجش میزان آگاهی و شناخت شهروندان نسب به وظایف و عملکرد اداره کل، اطلاع و شناخت مصرف کنندگان نسبت به علامت استاندارد و اهمیت وجود آن بر روی کالا‌های مصرفی عنوان کرد.

دهدشتی زاده با بیان اینکه این چهارمین سال است که طرح پرسشگری استاندارد در کشور و در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا می‌شود، اظهار داشت: امسال فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر خرید، رویال، هانی و زردکوه شهر اهواز میزبان همکاران ما بود.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان تصریح کرد: اطلاعات پرسشنامه‌های این طرح در سامانه مربوطه وارد و نتایج کلی به سازمان ملی استاندارد ایران ارسال شد تا پس از جمع بندی مورد استفاده قرار گیرد.

اداره کل استاندارد خوزستان در زمینه‌های کنترل کیفیت کالا‌های تولید داخلی، صادراتی و وارداتی، آسانسور‌ها، وسایل و تجهیزات شهربازی و پارک‌ها، آموزش مسئولان کنترل کیفی، تدوین استاندارد، آزمون کالا‌ها، توسعه و ترویج استاندارد و همچنین کالیبراسیون وسایل سنجش، ترازو‌ها، انگ فلزات گرانبها، گاز اکسیژن، مهد کودک‌ها، مصالح ساختمانی، نازل‌های سوخت و باسکول‌ها و تایید صلاحیت شرکت‌ها و آزمایشگاه‌های همکار فعالیت دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.