امام جمعه قزوین:

حوزه‌های علمیه قزوین ظرفیت‌های عظیمی دارد

امام جمعه قزوین گفت: فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه قزوین وجود دارد که با استفاده مطلوب از این ظرفیت‌ها شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیرتر خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در دیدار آقای مصطفی حسینی‌نژاد، معاون پشتیبانی و منابع انسانی حوزه‌های علمیه کشور گفت: فرصت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های علمیه قزوین وجود دارد که اگر به نحو مطلوب و شایسته از آن‌ها بهره برداری کنیم، شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیر و روزافزون در این عرصه خواهیم بود و آینده خوبی برای حوزه‌ها رقم خواهد خورد.

او اضافه کرد: حضرت علامه حسن‌زاده‌آملی و حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی در سفری که سال‌ها پیش به قزوین داشتند تأکید کردند که در گذشته "قزوین پایتخت حوزه‌های علمیه محسوب می‌شد" و این موضوع نشان دهنده اهمیت حوزه‌های قزوین است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با اشاره به پشتوانه‌های مردمی از حوزه‌های علمیه یادآور شد: از دیرباز مردم از مراکز دینی و حوزه‌های علمیه حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و امروز نیز یقین داریم با تکیه بر همین سرمایه معنوی هیچ کاری بر زمین نمی‌ماند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار