پیش بینی بارش تگرگ در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان و پیش بینی وقوع بارش تگرگ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز شاهد رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق استان خواهیم بود و تا فردا در مناطق شمالی و شرقی استان این وضعیت ادامه خواهد داشت و بارش در دیگر مناطق استان به صورت پراکنده مورد انتظار است.

او با بیان اینکه بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود افزود: طی امروز وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید در اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری با اشاره به اینکه خلیج فارس در این ایام مواج و همراه با رگبار و رعد و برق است تصریح کرد: انتظار بارش تگرگ به صورت نقطه‌ای وجود دارد و از فردا پدیده غالب در مناطق غربی، مرکزی و جنوبی مه یا مه رقیق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آبادان با ۲۲.۲ و دهدز با ۲.۹ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهر‌های خوزستان بوده‌اند و دمای اهواز در همین مدت حداکثر ۲۱.۳ و حداقل ۱۱.۷ بوده است.

این مقام مسئول ادامه داد: میزان بارندگی‌ طی شبانه روز گذشته در شهر های حسینیه ۵.۴ ، بستان ۵.۲ ، شوش ۵ ، ایذه ۴.۱ ، گتوند ۲.۷ ، صفی آباد-دزفول ۱.۵ ، لالی ۱ ، شوشتر ۰.۴ ، بندر ماهشهر ۰.۳ ، مسجد سلیمان ۰.۳ ، اهواز ۰.۳ ، آبادان ۰.۰۱ ، هندیجان ۰.۰۱ میلی‌متر بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.