ایجاد ایست بازرسی در بافق

فرماندار بافق گفت: ایست بازرسی قبل از بافق و در نقطه صفر مرزی کرمان نیازمند پیگیری و تسریع احداث آن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست شورای اداری شهرستان، بافق را دروازه جنوب شرقی استان یزد است بیان کرد و گفت: به همین منظور در مسیر ترانزیت مواد مخدر و افاغنه از سوی قاچاقچیانی که از جنوب شرق کشور قصد تردد به نواحی مرکزی کشور را دارند، قرار دارد.

او افزود: وجود ایست بازرسی قبل از بافق و در نقطه صفر مرزی کرمان به تایید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان رسیده که نیازمند پیگیری و تسریع احداث آن است.

زاده رحمانی به برخی از مشکلات مهم شهرستان پرداخت و گفت: در حوزه قضایی مجوز احداث باز داشتگاه موقت از سوی هیئت دولت صادر و ضمن تخصیص زمین، نقشه آن نیز تهیه شده است.

او ادامه داد: در شهرستان اعلام آمادگی شده و از محل مسئولیت اجتماعی معادن بخشی از پروژه تامین اعتبار شده است.

فرماندار بافق تصریح کرد: تحقق احداث بازداشتگاه باعث می‌شود تا ۵۰ نفر زندانی این منطقه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای منتقل شوند که این مهم به کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده‌های آنان کمک می‌کند.

زاده رحمانی همچنین به نبود پزشک خانم در پزشک قانونی بافق اشاره کرد و به کمبود نیروی انسانی در اداره ثبت اسناد و املاک و مشکلات ان پرداخت و ادامه داد: اداره ثبت اسناد و املاک، در بحث نیروی انسانی ۷ نفر از چارت سازمانی آن فاقد نیرو و نیازمند تجهیزات است و برخی زمین خواران از  ضعف این اداره سو ء استفاده می‌کنند.

نشست شورای اداری شهرستان بافق با حضور حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور و نماینده رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه و جمعی از مسوولان محلی در بافق برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار