پسر خشمگین تنها مظنون قتل پدر

پسر جوان که مدعی است پدرش خودکشی کرده، با کشف سرنخ‌هایی از جنایت در محل حادثه به اتهام قتل پدرش دستگیر شد.

پسر خشمگین تنها مظنون قتل پدربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۱۱ شب دوشنبه ۳۰ دی امسال یکی از ماموران کلانتری نواب در تماس با محمدتقی شعبانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک مرد ۸۰ ساله‌ای با سقوط از پشت بام خانه قدیمی سه طبقه در محله نواب خبر داد.

بازپرس جنایی و تیم تحقیق پلیس آگاهی همزمان با حضور در آنجا مشاهده کردندکه مرد سالخورده از ارتفاع هشت متری پشت‌بام به حیاط افتاده و فوت شده است. همسر او و پسر ۲۵ ساله‌اش دستپاچه بودند. ابتدا به تحقیق از پسر جوان پرداختند که وی در جریان تحقیقات گفت: تازه به خانه آمده بودم که دیدم، پدرم در حال بالا رفتن از پله‌های پشت‌بام است، دنبالش راه افتادم که دیدم سمت لبه پشت‌بام رفت و از نرده‌های حفاظ آویزان شد و فریاد زد حالم بد است و نمی‌خواهم زنده بمانم. خودم را به‌سرعت به او رساندم تا مانع سقوطش شوم که نتوانستم و به پایین پرت و فوت شد. مادرم که به حیاط آمده بود از من خواست به اورژانس و پلیس خبر دهم که تماس گرفتم و آن‌ها آمدند.

ماموران متوجه آثار زخم‌های تازه روی دستان، صورت و سر مرد جوان شدند که همین باعث شک آن‌ها شد. در این مرحله به تحقیق جداگانه از مادر وی پرداختند که این زن گفت از پسرش شکایت دارد و به احتمال زیاد او شوهرش را کشته است.

این زن در جریان تحقیقات بعدی گفت: من و شوهرم در طبقه دوم ساختمان و پسر ۲۵ ساله‌ام که کار درستی نداشت در طبقه اول زندگی می‌کرد. پسرم مدام من و پدرش را اذیت می‌کرد و حتی بار‌ها ما را کتک زده بود. مدام تهدید می‌کرد که ابتدا شوهرم و بعد مرا به قتل می‌رساند. او حتی یک ماه پیش دست راست پدرش را شکست. پسرم مدام به پدرش می‌گفت که باید خانه را بفروشد و ارثیه او را بدهد و به عناوین مختلف از او می‌خواست به وی پول بدهد. امروز به زور از شوهرم پول گرفت و برای خودش گوشی تلفن همراه خرید که برسر همین موضوع با شوهرم دعوا کرد و بعد مجبور شد آن را بفروشد. او پدرش را کتک زد و از خانه بیرون رفت. شوهرم از ترس در حیاط خانه را قفل کرد، اما شب که پسرم بازگشت شروع به داد و فریاد کرد و آبروی ما را برد. همسرم هم مجبور شد در را باز کند. پسرم عصبانی بود و پدرش به پشت‌بام رفت. او هم دنبالش راه افتاد و در را قفل کرد. خواستم از همسایه‌ها کمک بگیرم که متوجه سقوط شوهرم به پایین شدم.

این در حالی بود که تحقیقات قضایی-پلیسی نشان دادکه حفاظ نرده‌ای پشت بام حدود دو متر بوده و پیرمرد نمی‌توانسته به خودی خود به پایین پرت شود.

با توجه به دلایل کشف شده در صحنه سقوط، احتمال قتل این مرد به دست پسرش مطرح شد و تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار