همزمان با دهه فجر:

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه گازرسانی در استان یزد

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه گازرسانی استان با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال در ایام دهه فجر خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه گازرسانی با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۸۹ میلیون ریال در استان یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی استان با اعتبار ۶۳۵ میلیارد ریال  آغاز وعملیات اجرایی پروژه‌های گازرسانی استان با اعتبار ۶۵۴ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

او افزود: پروژه گازرسانی به ۶ روستای بهاباد، گازرسانی به ۴ روستای میانکوه و گازرسانی به ۱۰ روستای کنج کوه در شهرستان مهریز و همچنین عملیات گازرسانی به ۱۸۹ واحد صنعتی از دیگر پروژه های در ایام دهه فجر است.

میدانشاهی از پروژه‌های گازرسانی به فاز ۲ بخش خرانق اردکان، گازرسانی به باقی مانده جلگه و فاز اول بنستان و گازرسانی به صنایع بند ق را از جمله پروژه‌هایی دانست که کلنگ آن در ایام دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

او با اشاره به نقش ممتاز گاز طبیعی در افزایش اشتغال، کاهش میزان آلایندگی، توانمندسازی ساکنین شهر‌ها و روستائیان و تلاش درجهت تحقق عدالت درآمدی در سطح استان، از پروژه گازرسانی به فاز دوم فولاد آلیاژی و CNG بهاباد را از دیگر پروژه‌هایی دانست که در همین راستا در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.