رشد 36 درصدی کشفیات مواد مخدر در خوسف

کشفیات مواد مخدر در خوسف نسبت به مدت مشابه 36 درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، صادقی فرمانده انتظامی خوسف گفت: از ابتدای امسال  تا کنون دو تن انواع مواد مخدر در شهرستان خوسف کشف و ضبط شده است.

او افزود: نیروی انتظامی تعامل خوبی با مردم و دستگاه های اجرایی دارد و به دنبال امنیت اجتماعی است.

صادقی  بیان کرد: مردم شهرستان خوسف با شماره گیری 197، از ابتدای سال تا کنون 107 مورد از نیروهای انتظامی شهرستان تقدیر کرده اند که نشان از اعتماد مردم به ناجا است.

فرمانده انتظامی خوسف اظهار کرد: به همت مردم؛ از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 215 مورد خبر از طریق 110 به نیروی انتظامی واصل شده که رقم بسیار بالایی است.

او با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از سرقت ها از اولویت های ناجا است، تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون دو تن انواع مواد مخدر در شهرستان خوسف کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 36 درصد افزایش داشته است .

صادقی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 23 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق در شهرستان خوسف کشف شده است که رقم بسیار بالایی است.

فرمانده انتظامی خوسف  گفت: جلوگیری از سرقت ها از دیگر اولویت های ناجا است و در این خصوص بیش از 75 درصد سرقت ها در شهرستان خوسف توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار