معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

فعالیت ۹۰ هزار زنبوردار، نیروی کار و کارآفرین در صنعت زنبورداری

منصوری گفت: در حال حاضر ۹۰ هزار نفر زنبوردار، نیروی کار و کارآفرین در کشور در صنعت زنبورداری و صنایع جانبی مشغول به کار هستند.

فعالیت ۹۰ هزار زنبوردار، نیروی کار و کارآفرین در صنعت زنبورداریبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی منصوری معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری، مهارت و اتصال به بازار و رونمایی از محصولات جدید قرص ژل رویال و سامانه مبادلات صنعت زنبورداری اظهار کرد: رشد فراگیر صنعت زنبورداری ناشی از سه عامل افزایش سرمایه فیزیکی، ارتقای بهره‌وری و افزایش اشتغال است و توسعه صنعت زنبورداری در این زمینه مورد توجه است.

او با بیان اینکه با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و ابزار‌های نوین صنعت زنبورداری ارتقا پیدا می‌کند، گفت: در حال حاضر ۹۰ هزار نفر زنبوردار، نیروی کار و کارآفرین در کشور در صنعت زنبورداری و صنایع جانبی مشغول به کار هستند و میانگین تولید عسل هر کندو که در ابتدای کار ۹ کیلوگرم بود که این رقم با به کارگیری فناوری‌ها و مدیریت نوین به ۱۱ کیلو افزایش یافته است.

منصوری ادامه داد: سبک مدیریت در صنعت زنبورداری باید تغییر کند و باید زنبورداران به تولید محصولات جدید و با ارزش افزوده توجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار