احداث ۵ خانه مسافر در گلپایگان

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان از احداث پنج خانه مسافر در شهر گلپایگان در قالب سفرهای ارزان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مصطفی قانونی مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان طی دو سال گذشته هشت اقامتگاه بوم‌گردی و دو دفتر خدمات گردشگری راه‌اندازی شده است.

او ادامه داد: موافقت نامه اصولی احداث چهار خانه مسافر، یک هتل چهار ستاره و دو مجتمع گردشگری صادر و همچنین نخستین اقامتگاه بومگردی شهر گلشهر راه‌اندازی می‌شود.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان افزود: عملیات اجرای مجموعه استخر آبی و مرمت حمام تاریخی قلعه وداغ در شهر گلشهر با هدف گردشگری اجرا شده و در صورتی که شهرداری این شهر پروانه ساختمانی مجموعه استخر آبی را صادر کند سرمایه‌گذار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شود.

او تصریح کرد: روستای وانشان ظرفیت برگزاری جشنواره گردو را دارد که انتظار می‌رود شورا و دهیاری این روستا همکاری لازم را انجام دهند.

قانونی گفت: روستای هنده سکونت گاه قوم بختیاری است و شرط معرفی فرهنگ و آداب و رسوم این قوم برگزاری جشنواره است که همکاری شورا و دهیاری را می‌طلبد.


او از احداث پنج خانه مسافر در شهر گلپایگان در قالب سفر‌های ارزان خبر داد و گفت: شهرداری و دهیاری‌ها برای بازاریابی گردشگری در نمایشگاه بین المللی گردشگری غرفه ایجاد کنند.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان تأکید کرد: شرط توسعه و رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگران خارجی تأمین زیرساخت‌های لازم است.

او با اشاره به اینکه میراث فرهنگی استان موافقت اصولی احداث هتل چهار ستاره در گلپایگان را صادر کرد، گفت: عملیات اجرای هتل چهار ستاره گلپایگان از سوی سرمایه‌گذار در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و با ظرفیت پذیرش یکصد نفر در دهه مبارک فجر کلنگ زنی می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.