یاری رساندن غنچه های هلال احمر اردکان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از یاری رساندن غنچه های هلال احمر اردکان در کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.

یاری رساندن غنچه های هلال احمر اردکان به سیل زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جواد کمال آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: مشارکت در امر خداپسندانه و خیرخواهانه برای کمک به جبران خسارت سیل زدگان و کمک به همنوع با دستان مهربان نوگلان کانون غنچه های هلال احمر مهد کودک آوای باران شهرستان اردکان رقم خورد.

کمال آبادی افزود: غنچه های هلال احمر اسباب بازی و کادو های خود را به کودکان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هدیه دادند، تا با هم محبت و دوستی را تجربه کنند.

او هدف این کار را آشنایی اعضا غنچه های هلال باکارهای انسان دوستانه و کمک به هم نوع دانست و افزود: این کار با برپایی چادرهایی در سطح شهر جهت جمع آوری هدایای دیگر کودکان برای هم سن و سالان بی بضاعت و کم برخوردار ادامه خواهد یافت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: این کار موجب تقویت حس نوع دوستی در بچه ها، از دوران کودکی می شود و این طرح راهی برای تمرین نیکوکاری و بشردوستی است.

کمال آبادی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح نونهالان مهمترین دارایی خود را به همسالانشان اهدا می کنند و از همان کودکی سخاوت و بخشش را می آموزند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.