در بسته حوادث ۲ بهمن ماه بخوانید؛

دستگیری سارق مسلح احشام در حمیدیه/محموله سیگار قاچاق به مقصد نرسید

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲ بهمن ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دستان سارق مسلح احشام در حمیدیه را بست

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در یکم بهمن ماه سال جاری در حومه شهرستان حمیدیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: پلیس حمیدیه با کار اطلاعاتی سارق مسلح به هویت (ع_س) را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه متهم در مواجه حضوری با مالباخته مورد شناسایی واقع شد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به سرقت مسلحانه احشام اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضایی شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در جهت کشف جرائم از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد و مصمم است با جرائم خشن با قاطعیت برخورد کند.

دستگیری ۱۴ سارق و خرده فروش موادمخدر در ایذه

سرهنگ حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی ایذه گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث مجرمان و معتادان متجاهر به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات اطلاعاتی ۴ سارق حرفه‌ای و ۱۰ خرده فروش موادمخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی چند عملیات در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی پلیس به ۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: در همین رابطه نیز مقدار ۳۰۶ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

موبایل قاپ حرفه‌ای در بند قانون

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی سارق در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره موبایل قاپی شامل ۲ فقره سرقت به عنف و ۹ فقره سرقت عادی درسطح شهرستان دزفول اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

طرح پاکسازی نقاط آلوده در اهواز اجرا شد

سرهنگ یداله امیری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری خورده فروشان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی ۳ محل فروش موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی عملیات را آغاز کردند.

او اظهار داشت: با اجرای این طرح، ماموران پلیس در بازرسی از ۳ باب منزل مقدار ۸۶۳ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و ۵ دستگاه ترازوی توزین و آلات استعمال کشف کردند.

سرهنگ امیری تصریح کرد: دراین رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند قانون بر دستان سارقان موبایل قاپ در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موبایل قاپی در یکی از پارک‌های این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی ۴ سارق را طی یک ساعت شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تلفن همراه سرقتی کشف و تحویل مالباخته شده، اذعان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

محموله سیگار به مقصد نرسید

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با فعالیت‌های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصادی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ایذه از فعالیت فردی در امر فروش کالا‌های دخانی قاچاق مطلع شدند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی محل دپو سیگار قاچاق را شناسایی و با همکاری پلیس آگاهی و هماهنگی مرجع قضائی از محل بازدید کردند که تعداد ۴۶۹ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

سردار صالحی بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.