هشدار مدیریت بحران هرمزگان:

مردم از سفر‌های غیر ضروری و قرارگیری در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها از مردم تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

عبدالحمید سعدینی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: با توجه به بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها از مردم تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

سعدینی افزود: هم استانی‌ها از سفر‌های غیر ضروری و قرارگیری در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند و به هشدار‌های ستاد مدیریت بحران و هواشناسی استان توجه داشته باشند.

او گفت: بر اثر بارش نسبتا شدید باران برخی خیابان‌های شهر بندرعباس بامداد امروز دچار آبگرفتگی شد که خوشبختانه با تلاش نیرو‌های امدادی مشکل خاصی اکنون در شهر وجود ندارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: در مسیر جاده اسکله شهید رجایی هم آبگرفتگی سبب کندی رفت و آمد خودرو‌ها شده بود که با فروکش کردن حجم آب اکنون مشکل خاصی در این محور وجود ندارد.

سعدینی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز شدت بارش‌ها بیشتر در بندرعباس، حاجی آباد، میناب، سیریک و رودان است، افزود: نیرو‌های امدادی استان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در آماده باش کامل هستند.

او گفت: شدت بارش در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد فردا خواهد بود و از مردم این مناطق تقاضا داریم نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.