۸۶ تصادف رانندگی در جاده های استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر لغزندگی سطح جاده و بی‌احتیاطی رانندگان ۸۶ فقره سانحه رانندگی، ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های برون شهری این استان رخ داد.

سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر لغزندگی سطح جاده و بی‌احتیاطی رانندگان ۸6 فقره سانحه رانندگی، 24 ساعت گسرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان  گفت: بر اثر لغزندگی سطح جاده و بی‌احتیاطی رانندگان ۸۶ فقره سانحه رانندگی، ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های برون شهری این استان رخ داده است.

او با بیان اینکه این تصادفات به علت تردد با سرعت غیرمطمئنه و بی توجهی به جلو رخ داده است افزود: بیشتر این تصادفات منجر به واژگونی خودرو ها شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان  با بیان اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ را در همه جاده‌های برون شهری استان همراه داشته باشند افزود: با برف روبی و نمک پاشی انجام شده در جاده‌های استان نیاز جاده‌ها برای تردد باز است و فقط باید رانندگان برای ایمنی خود و سایر وسایل نقلیه با سرعت ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت حرکت کنند.

سرهنگ عزیزی از مه آلودگی در جاده‌های استان هم خبر داد و گفت: جاده اتوبان همدان- ساوه، گردنه اسدابد، سوباشی، جاده همدان- سنندج، همدان- کرمانشاه و همدان- ملایر هم اکنون مه آلود است و رانندگان باید با احتیاط و چراغ روشن رانندگی کنند.

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.