توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در زنجان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در زنجان خبر داد.

تزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت‌الاسلام موسی موسوی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جلسه هماهنگی دهه فجر گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با دهه فجر اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری نمایشگاه تصویری مناسبتی دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در آستان مقدس امامزادگان برگزار می‌شود.

او از برگزاری اختتامیه مسابقات قرآنی و عشایری در جوار حرم قیدار نبی (ع) و دیدار مدیرکل اوقاف اوقاف با مردم در ۱۰ مسجد استان خبر داد و افزود: تجلیل از واقفین خیراندیش و خیرین در حوزه‌های مختلف نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه فجر اجرایی خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه طی دهه فجر ۲۰۰ بسته سبد غذایی نیز در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، تصریح کرد: این بسته‌های غذایی توسط مراکز افق توزیع می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: مرکز افق فعالیت اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مختلفی را انجام می‌دهد، به‌طور مثال، واحد اجتماعی موظف شده آسیب‌های اطراف امامزادگان را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل ارائه دهد.

او افزود: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد شاخص و اکران فیلم‌های جشنواره عمار در امامزادگان و برگزاری مسابقه تلویزیونی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی دهه فجر اجرایی می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.