۱۶۷ مکان درمانی مازندران موقوفه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۱۶۷ مکان درمانی مازندران موقوفه است و این یعنی وقف در بخش‌های مختلف جامعه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، صبح امروز پنجشنبه ۳ بهمن، در دوره آموزشی مبلغان بومی مازندران در بابل ،با بیان اینکه ۱۶۷ مکان درمانی مازندران موقوفه است و این یعنی وقف در بخش‌های مختلف جامعه به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: اوقاف در خدمات‌دهی به نیازمندان در کنار کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار دارد و بر اساس نیت واقف اقدام به کمک به نیازمندان می‌کند.
 
او افزود:مازندران حدود ۸هزار مکان مذهبی دارد که در این زمینه یکی از استان‌های شاخص کشور به شمار می‌رود.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه مردم اعتقاد قوی به امامزادگان و بقاع متبرکه استان دارند، گفت: حدود ۲۰۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه و موقوفات در مازندران در حال اجراست که دارای طرح جامع هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روحانیون بومی مستقر در بقاع متبرکه باید نیاز‌های روز جامعه و منطقه را بررسی کنند و به آن بپردازند، گفت: مسائل شرعی باید بین نماز‌های یومیه در بقاع متبرکه به نمازگزاران بیان شود.

حیدری با بیان اینکه روحانیون نقش مهمی در بیان معارف دینی به مردم دارند، افزود: فعالیت‌های اوقاف با حضور روحانیون جهش بزرگی داشته است که شاهد اجرای نیات واقفین خیراندیش هستیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار