آغاز به‌کار هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در کانون پرورش فکری گلستان

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مجتمع فرهنگی کانون گرگان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون گلستان، با عنوان نمایش، تمرین زندگی و ساختن آینده صبح پنجشنبه در گرگان آغاز به کار کرد.
 
بر این اساس، در این روز ۱۱ گروه نمایشی قرار است به اجرا بپردازند تا با رای هیات داوران سه برگزیده نهایی که طی مراسمی در اختتامیه این برنامه که با اهدای لوح و هدیه از آن‌ها تقدیر خواهد شد، به دبیرخانه کشوری جشنواره معرفی شوند.
 
داوری جشنواره استانی را محمدحسن رستمانی، داوود سعیدی و محمدعلی نادلی، از هنرمندان و فعالان هنر‌های نمایشی گلستان بر عهده دارند.
 
گفتنی‌است، اعضای ۱۲ تا ۱۸ سال و اعضای ارشد ۱۸ تا ۲۴ سال مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌باشند که با همراهی مربیان و کارشناسان به خلق آثار برای مخاطبان کودک و نوجوان می‌پردازند.
 
هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا کرده و در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در خوزستان به اجرای نمایش می‌پردازند.
 
انتهای پیام / ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار