بسته اخبار حوادث امروز ۳ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در ساری / انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در میاندورود

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنجشنبه ۳ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و طرح شکایت مبنی بر اینکه در یکی از خیابان‌های ساری قطعات خودروی وی به سرقت رفته، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سارق را که دارای سوابق متعدد کیفری بوده، شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: با هماهنگی قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف کرد.

انهدام باند سرقت اماکن خصوصی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان میاندورود موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، کلانتری و یگان امداد این شهرستان ۳ متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند که در ادامه این عملیان اموال مسروقه از متهمان کشف شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق از منازل در حال احداث این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده گفت:متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردو پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اقرار کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه باسرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیرکردند.

سرهنگ عنایتی با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق مغازه با ۳ فقره سرقت در آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان  آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران بلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدندو با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به ۳ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۱۸ فقره سرقت در شهرستان جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن و سیم برق در شهرستان جویبار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی پس از چند روز موفق شدند، متهم به سرقت اماکن خصوصی و سیم برق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری گفت: متهم در تحقیقات و بازجوئی فنی پلیس تاکنون به ۱۸ فقره سرقت اماکن و سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

دستگیری سارق منزل در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی موفق به شناسایی سارق شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: با هماهنگی قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی اقرار کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار