مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح بین الملل معرفی می‌شود

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در سطح بین‌الملل معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در جلسه هماهنگی برنامه های نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصت بسیار خوبی برای شناساندن جاذبه های گردشگری استان به ویژه جاذبه‌های زمستانی اردبیل در سطح بین‌المللی است.

او افزود: امسال این نمایشگاه کیفی‌تر از سال قبل و با حضور اکثریت فعالان حوزه گردشگری و سرمایه گذاران استان اردبیل انجام خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: اولویت‌های اصلی ما در این نمایشگاه جذب سرمایه‌گذار، معرفی جاذبه‌های زمستانی استان اردبیل در قالب برنامه‌های زمستان بیدار و تعریف محور گردشگری از شمال تا جنوب استان خواهد بود.

فلاحی حضور فعالان بخش گردشگری از سراسر کشور در این نمایشگاه را فرصتی مغتنم دانست و تصریح کرد: حضور فعالان گردشگری خارج از کشور نیز مزیتی است که باید به نحو احسن از آن جهت شناساندن قابلیت‌‎های استان اردبیل در سطح بین‌الملل استفاده کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار