رسیدگی به ۲۱۰ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالادر خراسان جنوبی

گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رسیدگی به ۲۱۰ پرونده تخلف شرکت‌های حمل و نقل کالا در استان خبر داد.

گرجی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: از جمله وظایف این سازمان علاوه بر صدور و تمدید پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر، نظارت بر نحوه عملکرد شرکت‌ها و رانندگانی که در بخش عمومی فعالیت می‌کنند نیز می‌باشد.

او افزود: نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان به دو صورت میدانی و نرم افزاری انجام می شود که در حوزه نرم افزاری به صورت ۲۴ ساعته عملکرد رانندگان و شرکت‌ها را رصد می کنیم.

گرجی تصریح کرد: نظارت میدانی نیز در محل‌های تجمع و مراکزعمده بار، جاده‌های مواصلاتی و مبدا حرکت ناوگان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: درخراسان جنوبی ۱۲۱ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر وجود دارد که از این تعداد ۶۷ شرکتِ کالا، یک شرکت حمل و نقل بین المللی و ۳۷ شرکت مسافربری هستند.

او عنوان کرد: رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل برون شهری استان هزار و ۵۰۰ نفر هستند که از طریق سامانه‌های کارت هوشمند استان ثبت نام شده اند و این رانندگان در بخش‌های بار، وانت بار و مسافر فعالیت می‌کنند.

گرجی بیان کرد: عمده‌ترین بحث در خصوص تخلفات شرکت‌ها و رانندگان در حوزه تنظیم اسناد و مدارک حمل، صورت وضعیت، بارنامه و موارد ایمنی و فنی ناوگان می‌باشد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: برای پاسخویی به شکایات حدود ۲۱۰ پرونده تشکیل شده که از این تعداد ۱۴۱ پرونده در حوزه رانندگان و ۶۹ پرونده هم به شرکت‌ها مرتبط می‌شود و در تمام این موارد رای صادر و نتیجه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.