آماده باش کامل نیرو‌های راهداری / مردم به هشدار‌ها توجه کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آماده باش کامل نیرو‌های راهداری در گردنه‌های برفگیر استان ایلام خبر داد.

آماده باش کامل نیرو‌های راهداری / مردم به هشدار‌ها توجه کنند

نورالله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به بارش برف در تمامی مناطق استان گفت : به منظور باز شدن این محور‌ها و روان شدن تردد‌ها تمامی نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان ایلام در حال آماده باش و خدمت‌رسانی به هم استانی‌های ایلامی هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیرو‌های راهداری استان ایلام در بیش از ۶۲۰ کیلومتر از راه‌های استان عملیات برف‌روبی و ۸۵۰ تن نمک و ماسه در سطح این معابر پخش کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۷۰ نفر از عوامل راهداری به صورت ۳۴ اکیپ در حال گشت زنی در محور‌های مواصلاتی استان هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه مشکل می‌توانند با شماره تلفن ۱۴۴ این سازمان تماس بگیرند.

او بیان کرد:هم اکنون تمامی محور های استان باز است و تردد در آنها روان گزارش شده است.

دلخواه  مطرح کرد: با توجه به ورود موج دوم بارش‌ها از عصر امروز به استان ، از مردم خواهشمندیم تا در هنگام تردد در محور‌های مواصلاتی استان به توصیه‌های پلیس توجه کنند و از همراه داشتن زنجیر چرخ مطمئن شود.

او افزود: اکیپ‌های راهداری در قالب طرح زمستانی تا ۲۵ اسفندماه در حال آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.