سازندگان «نبرد خلیج فارس ۲» برای سردار سلیمانی انیمیشن می‌سازند + فیلم

گروه سازنده «نبرد خلیج فارس ۲» انیمیشنی سه قسمتی درباره سردار سلیمانی می‌سازند.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به ایام شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، گروه سازنده «نبرد خلیج فارس ۲» قصد دارند، سریالی با عنوان «برای قاسم» را در ٣ قسمت تولید کنند.

موضوع سریال در زمان پس از ظهور اتفاق می‌افتد و داستان آن در مورد دختری است می‌خواهد که با استفاده از تکنولوژی آن زمان، به سمت منطقه‌ای که محل نبرد نهایی سپاهیان اسلام و سفیانی در گذشته بوده، سفر و نتیجه این سفر را برای تحقیقات پایان نامه‌اش استفاده کند. اما تا پایش را به گذشته می گذارد...

 لازم به ذکر هست که داستان فیلم با به تصویر کشیدن شهادت سپهبد سلیمانی به اوج می‌رسد.

اولین قسمت این سریال، قرار است اواخر بهمن ماه منتشر شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۵۸ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
الهی به حق شهید صدیق مظلوم عزیزمان سردار دلها فاتح قلوب امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی دلاور مرد مردان و یاران و همراهان شهیدش و تمامی مومنین خوبان آزاد اندیشان خردمندان بصیر عادل جهان برسان ظهور حضرت امام معصوم بقیه الله الاعظم ع را و روح ملکوتی و صدیق شهید سردار دلها را شاد و خشنود گردان و ما را مورد شفاعتش قرار ده و دشمنان امت یکپارچه و متحد مظلوم سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص که همان ظالمین ستمگاران فراعنه نژادپرستان فاسد فاسقین فی الارض آمریکاییهای تروریست و جنایتکار خیانتکاران پست فرومایه و همپیمانانشان و صادر کنندگان دستور قتلشان ترامپ و پمپئوی کثافت و خودفروختگان خائنین کارگزارانشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و قاتلینشان را به درک جهنم سوزانت هر چه سریعتر واصل کن با سختترین و شدیدترین درد و بلاهای آسمانی و زمینیت و عذابهای الهیت که برایشان نازل میکنی توسط لشکریان آسمانی و زمینیت تا خار و ذلیل و نابودشان کنی و از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با خفت و خاری نابود و فراریشان دهی . روح صدیق و شهیدشان شاد و خشنود باد و با اربابمان اباعبدالله الحسین ع محشور باد . یاد و نامش و راهش و مکتب حسینیشان که همان نابودی تروریستهای شکنجه گران جنایتکاران فاسدین و فاسقین بود تا ابد برای کل بشریت مومنین مسلمین حزب الله مستدام باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ
صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾
صدق الله العلي العظيم‬‎ .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
السَّلامُ عَلی اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مِنْ اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا اَهْلَ لا اِلهَ اللهُ بِحَقَّ لااِلهَ اِلَّا اللهُ كَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا اِلهَ الَّا اللهُ مِنْ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا لااِلهَ اِلَّا الله بِحَقَّ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ وَاحْشُرْنا فی زُمْرَهِ منَ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مُحَمَّد رَسُولُ اللهِ عَلیٌّ وَلِیُّ اللهِ:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ .
لبیک یا رسول الله ص
لبیک یا فاطمه الزهرا س
لبیک یا حیدر کرار علی ع
لبیک یا حسین ع .