جشن سال نو چینی در رستوران چینی یزد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به مناسبت سال نو چینی مراسم ویژه‌ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

جشن سال نو چینی در رستوران چینی یزدهما خورشیدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: همزمان با چهارم بهمن ماه مصادف با آغاز سال نو چینی مراسم ویژه‌ای با حضور گردشگران چینی در یزد برگزار خواهد شد.

او افزود: همزمان با جشن سال نو چینی رویداد گردشگری ایران باشکوه نیز در یزد برگزار می‌شود.

خورشیدی اظهار داشت: اجرای مراسم نمادین تحویل سال نو چینی همزمان با تحویل سال، اجرای موسیقی سنتی، نقل تاریخچه ارتباطات ایران و چین در دوره اشکانیان به زبان فارسی و چینی، برگزاری مسابقات مهیج و بیان خاطرات متناسب با موضوع، از  سوی گردشگران چینی و میهمانان ایران از جمله برنامه‌های سال نو چینی در یزد است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: این مراسم در رستوران چینی که به همت هسته تور‌های ورودی کشور چین در یزد و با هدف ارائه خدمات و عرضه غذا‌های چینی به گردشگران و جلب و جذب بیشتر گردشگران چینی تاسیس شده است، برگزار می‌شود.

او ادامه داد: بلیط موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این مدت برای گردشگران چینی نیم بها خواهد بود.

خورشیدی گفت: پارک‌های طبیعت گردی و کمپ‌های کویری استان نیز در این بازه زمانی آماده پذیرایی از گردشگران چینی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: راهنمایان گردشگری چینی زبان یزد در مدت مشخص شده آماده ارائه خدمات به گردشگران این کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار