جشنواره ای با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز در کرمان

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در جلسه تشکیل ستاد بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: هدف گذاری شده تا جشنواره بیست و دوم با رویکرد فرهنگ، رسانه و خیرین مدرسه ساز برگزار شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان امروز در جلسه تشکیل ستاد بیست و دومین جشنواره تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز گفت: علاوه بر برگزاری جشنواره بیست و دوم استانی امسال دومین دوره جشنواره‌های مدرسه‌ای نیز برگزار می‌شود و از خیرین مدرسه ساز در مدارسی که خودشان ساخته اند با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اولیای دانش آموزان تکریم و تجلیل به عمل می‌آید.

او با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های جدید در عرصه مدرسه سازی به یک گفتمان‌غالب و باور همگانی تبدیل شده است، افزود: علاوه بر تعامل بیشتر مجموعه نوسازی مدارس با مجامع خیرین، ادارات کل آموزش و پرورش و دستگاه‌های عضو ستاد جشنواره، بر حفظ این تعامل و همدلی به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی تاکید شده است.

واعظی نژاد بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در راستای گسترش مشارکت خیرین مدرساز در توسعه فضا‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: از این رو بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی با محوریت موضوعات "فرهنگی و رسانه ای" در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

او هدف گذاری بر رویکرد جشنواره بیست و دوم و استفاده از ظرفیت‌های گسترده حوزه فرهنگ و رسانه را عامل موثری بر گسترش فرهنگ مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های مدرسه ساز دانست و گفت: از طریق نوآوری، روز آمدی و پژوهش محوری با شناسایی ظرفیت‌های جدید سرعت توسعه فضا‌های آموزشی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص برگزاری دومین دوره جشنواره خیرین مدرسه ساز مدرسه‌ای تصریح کرد: با توجه به رضایت و استقبال خیرین از جشنواره‌های مدرسه‌ای، این الگوی موفق نیز با جدیت بیشتر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار