رئیس دادگستری شوش:

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی دایر شد

رئیس دادگستری شهرستان شوش گفت: به منظور برگزاری انتخابات سالم و کاهش حداکثری تخلفات و جرائم انتخاباتی، شعب ویژه رسیدگی به تخلفات شد.

صادق جعفری چگنی رئیس دادگستری شهرستان شوش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی با حضور کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی این شهرستان و اعضاء ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی دادگستری شوش تشکیل شد.

او هدف از تشکیل این ستاد را برگزاری انتخابات سالم و کاهش حداکثری تخلفات و جرائم انتخاباتی و میزان مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

جعفری چگنی اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک است و مثل دوره‌های پیشین، ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان شوش فعال شده و آماده دریافت گزارش تخلفات احتمالی نامزد‌ها و ستاد‌های تبلیغاتی است.

این مقام قضائی خواستار پایبندی کاندیدا‌ها به قوانین انتخاباتی شد و بیان کرد: کاندیدا‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوش از هرگونه تبلیغات زودتر از موعد پرهیز کنند.

رئیس دادگستری شهرستان شوش بیان داشت: شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری شوش دائر شده که بصورت خارج ازنوبت به گزارشات تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار